Na ulicach Warszawy i Krakowa pojawiły się ekologiczne kreacje outdoorowe Kropli Beskidu. 30% billboardu stanowią żywe rośliny. Promują butelkę PlantBottle wykonaną w 1/3 z materiału roślinnego, którą marka wprowadziła na rynek pod koniec marca.
Warszawa, al. Jerozolimskie
Kampania promowała również proekologiczne postawy, dbanie o naturę i mądre korzystanie z jej zasobów. Zgodnie z hasłem „30% ma znaczenie” zielona ściana stanowi 30% powierzchni, na której się znajduje. Na jednym metrze kwadratowym posadzono około stu sadzonek. Do zbudowania zielonej ściany użyto różnych gatunków roślin, m.in. oregano i tymianku.
Warszawa, al. Jerozolimskie
Zapotrzebowanie ściany na wodę to około 200 litrów dziennie. System nawadniający rośliny składa się z pomp zasilanych energią słoneczną z zamkniętym obiegiem wody. Aby wspomóc wegetację użyto również naturalnych nawozów.
Warszawa, al. Jerozolimskie
Po zakończeniu ekspozycji wszystkie rośliny zostaną przesadzone i będą nadal oczyszczały miejskie powietrze. W maju ekologiczny outdoor pojawi się także w Krakowie.
W tym samym miesiącu kampania Kropli Beskidu zostanie rozszerzona o standardowe nośniki. Marka planuje ponownie wykorzystać materiał z billboardów w ramach tzw. działań advertcycling. W sklepach pojawią się z kolei materiały POS wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.
Kampania została zrealizowana przez ad i media Group na zlecenie domu mediowego MediaCom Warszawa.